Kızlar ben biriyle tartistigimda yüksek sesle olmasa bile hemen kalbim çarpıyor nefes alış verisim hızlanıyor halsiz hissediyorum karşımdaki insanla konuşamıyorum bile derdimi anlatamiyorum sonra başka odaya gidip sakinlesince tek başıma kafamda konuşup anlaşıyorum veya tartışıyorum ama karşımda biri varken yapamıyorum haklı olsam bile sanki kendimi haksız çıkarıyorum birde örnek vereyim ben birinin hakkında konuşmasam bile biri gelip yanımda bana biri bu konuda bundan bahsetmiş dese bile sanki o şeyi ben bahsetmişim gibi elim ayağım titriyor kalbim çarpıyor hemen kötü oluyorum ama kendimden emin olsam bile ya da yanımda biri parasını kaybettiğini söylese sanki ben almışım gibi aynı şeyleri yaşıyorum nedir bu şuan bunu yazarken bile sizden gelecek yorumları tahmin edemediğim için kalbim çarpıyor nefes alış verişim hızlanıyor halsiz hissediyorum hastaneye randevu almak icin bile aradığımda aşırı heycan basıyor oysaki normal bir randevu arayıp alicam yani