Aminecikkk benim de bebeğim iki aylık oldu, kendisi uyanmadığı sürece asla uyandırmam benim de bebeğimin gaz problemi uyku problemi var, doktorlar da zaten aynı şeyi söylüyor. Sadece emzirme değil gece alt değişimi için bile uyuyorsa uyandırmayın diyorlar