2.5 aylık ikizlerim var mama veriyorum. Bir 60 alıyor yarım saat sonra aranıyor bir 30 ml daha alıyor yada tek seferde 90 içiyor aslında 90 ml kadar çok güzel kademeli ilerledik uyku düzenleri de iyiydi gerçi yenidoğan hep uyuyordu şimdi uykudan uyanıp uyanıp aranıyorlar düzenli belirli bir ölçek yapıp veriyorum bitiremiyorlar bir saat sonra tekrar aranıyor. Çok yorucu olmaya başladı. Reflü leri de var acaba doymuyor ki yediğini kustu bak aranıyor derken galiba çoçuklarımın tüm düzenini bozdum aşırı üzgün ve moraller ı’m bozuk. Bir bakıyorum 150 ml alıyorlar bir bakıyorum 60-30 -30 ne olduğu belli değil ne yapmam gerekiyor böyle olan varmı lütfen yazınnn