Mintirikannesi1 Arkadaşlar öksürük için pekmez tereyağ yapıp içirenler vardı. Nasıl yapılıyor tarif verebilir misiniz
maygirl Mintirikannesi1 pekmezle tereyagi aynı tavaya koyun ocakta isitiyorsun terayağı erimis oluyor işte içinde
Dlkuzn Mintirikannesi1 1.5 yaş oğlum için 2 yemek kaşığı pekmez bir çay kaşığı tereyagdan yapıyorum pekmezi ısıt tereyagını koy içine erisin sonra bi kaç damla limon damlat ve içir soğuk verme ılık içsin
Minikkanarya Mintirikannesi1 istediğin miktarda pekmezi koyuyorsun o kaynamaya başlıyor daha sonra istediğin miktarda tereyağ koyuyorsun çok fazla ateşle yanmasın ağırdan tereyağ eriyor sonra soğudukdan sonra yenebilir
Minikkanarya 1 yaşından beri oğluma veririm 1 çay kaşığı sabah 1 çay kaşığı gün içinde birde yatmadan önce
mervee345 Mintirikannesi1 merhaba denediniz mi faydası oldu mu kızımda geçmeyen öksürük balgam var 10 aylık
marsi mervee345 Canım ceviz var ya kabuğunu al kaynat demlensin içine pekmez kat tatlı olsun ben bal kattim 16 aylık bugün denedim kendime de bebeğe de valla bana çok iyi geldi kızıma da
Mintirikannesi1 mervee345 evet işe yarıyor ama öyle hemen içer içmez değil bir kaç gün düzenli vermek gerekiyor