teachermom5 İlk adım ayakkabısı ne aldınız annelerimm kaç numara oluyor ilk giydikleri ayakkanılar 1yaş için kaç no almak gerekiyo bir de bizim bir yaşımız kışa denk geliyo nası bir şey almak lazım bot falan mı almak lazım
Ballikizim99 teachermom5 beneğin ayağını ölçüp kaç numaraya karşılık geldiğini bulabilirsin benim kızım yaz sonu yürüdüğü için yanları biraz açık ayakkabı almıştım kifidis diye bir marka baya memnun kaldık hala kızım ısrarla o yazlık ayakkabıyı giymek istiyor ama kış ayında tabi kapalı modeller tercih edilmeli bir numara büyük almakta fayda var biz öyle yapmıştık