Kızlar normalde balığa elimi süren bir insan değilim hiç aram yok hayatımda hiç pişirmsligim de yok sırf bebeğim yesin diye zar zor yapyorum.bugun firnda palamut yaptm ama baya arttı buzdolabına koyup ertesi gün tekrar ısıtabilir miyim ?bı zarari olur mu