17 aylık olacak bebeğim sütten kesmek istiyorum çok eöem bir bebek değil ama geceleri birkaç defa uyanıyor. Uyku öncesi emiyor filan. Astım hastasıyım sürekli enfeksiyon geçiriyorum ve malesef ki ilaç kullanıyorum düzenli kullanmam gereken ilaçlarım var. Her ne kadar bebeği etkilemez deseler de artık ilaçlı süt içiyor gibi hissediyorum o sebepten ötürü kesmek istiyorum. Nasıl kesebilirim fikirlerinize ihtiyacım var ☺️🫂