Üç ay sonra 4 yaş olcak ama gece altını ıslatıyor bu gece 4 saat içinde iki kere yatağa işedi ne çarşaf kaldı ne döşek çok yoruldum gerçekten uykudan önce bişe içmedi yatmadan önce WC ye götürdüm ama yok yine yapı. Neden ya anlamıyorum gündüz gidiyor büyük küçük yapıyor gece niye söylemez insan yanındayım. Bilen varsa beni aydınlatır mı lütfen.