birdemetmaydanoz yaaa kötü olmuş , kadına sordum bak açıyor mu ağrılı bir işlem mi yok kız ne var diyor sgdjrk 2 buçuk demişti bana fiyat olarak da, taa 3 ay önce tabi.
bu arada kas kalıpları nerde bulabilirim ilk defa duydum desem 😊 teşekkür ederim 🙏🏻