Kizim 1 yasinda önce ben oldum sonra oglumla kizm oldu doktora götürdük ikisine de serum verdi ama damar yolu bulamayinca kizima igne yaptilar o gün iyi geldi ama sonra yine ayni suruplarini veriyorum ama yine atesi cikiyor surekli agliyor ve ne ek gida ne mama icmiyor butun gunu yarm meyve puresiyle geciriyor bu durumu yasayip nasil atlattiniz yarn tekrar götürcem doktora atesleri tekrarliyor ikiside hicbisey yemiyolar😔