Sabahtan beridir göğüslerimde fena bir ağrı sızı var git gide artıyor. Göğsümden kol altına sırtıma kadar vuran bir ağrı bu. Üşüme geliyor titreme geliyor halsizleştim baya bir mastit mi bilmiyorum ama göğüslerim çok acıyor dokunamıyorum bile nasıl geçer bu 😥 hangi doktor ilgileniyor gitsem mi napsam bilemedim