İyi geceler kızlar. Benim 6.5 aylık oğlum var ve her ay mutlaka hasta oluyoruz. Şimdide aşırı öksürüğü var balgamlı ve sesi kısıldı. Doktora götürdüm lakin devamlı olarak ventosal ya da corteir falan veriyorlar. Bugün gittiğim doktorda bunları verdi ayrıca iğne yazdım yaptırın bir de 3 ay bu ilacı kullanın dedi ama ben genel olarak henüz 6 aylık bebeğe bu kadar ilaç kullanmak istemiyorum. Ne yapabilirim bi yardımcı olur musunuz bu durumu minimum ilaçla nasıl atlatabilriiz, hastalıktan nasıl kotuyabilirim çocuğumı cidden çok canım sıkkın 😔