aliceinwonderland 2. İstediğim için doğumdan sonra hiç korunmadım 3. Ayda regl döngüm düzene girmesine rağmen 8. Ayda hamile kaldım. Kişiden kişiye değişir tabi. - lerine gelicek olursak çok zorluğu oluyor özellikle destek yoksa ve ikisine yetebilme konusunda kendinize güveniyorsanız problem olmaz. ilk 3 ay gaz sancılarından ve uykusuzluk zorluyor 4. Aydan sonra biraz daha rahatlıyosunuz uyku düzenide oluşturunca bal kaymak oluyor. + larına gelecek olursak oyun arkadaşı oluyor, iletişim çoğalıyor, ilk çocuk için hem sevgiyi hemde paylaşmayı daha iyi kavramaya başlıyor, sorumluluk bilinci gelişiyor, ilk zamanlar çook kıskançtı ve kıskançlığı giderek azalmaya başladı birde bu kıskançlıkla baş edebilmekte zor .en büyük artısıda ikisi birden büyüdüğünde ileride çook rahat edeceğiz özellikle okul döneminde