4 ay önce normal doğum yaptım kötü bir tecrübe oldu doğum benim için ve ben hala doktora gidemedim kontrol için maalesef dış açılma vs durumu olmadı fakat bakamiyordum bile bugün baktığımda içte hala ip görünüyor acaba iç dikiş kaynamadimi böyle birşey başına gelen var mı tecrübelerinizi paylaşırmisiniz