Parsongan almamasına üzüldüm 🙁 en önemli şey bence sizin tutmanız kucağında gitmesi bile tehlike 😐 bizim bebeğimiz daha doğmadan ilk baktığımız şey oto koltuğu idi. En yakınım yigenim kaza geçirdi annesinin kucağında 6 aylıkken kaza geçirip hem felç hemde gözleri görmez halde şuan 😞