Esraegemen ulkununannesi ben 2 yıl uğraşmıştım.gittiğim bir doktor önemsememişti ama sonra başka bir doktor onu düşürdü önce.sonra kendiliğinden hamile kaldım.kesinlikle düşmesi gerek!
Tugba280918 ulkununannesi benimde yüksekti cnm ama hamile kaldım hemde ilk ayda doktor hamile kalman zor olabilir demişti bana ama şükür bebeğim kucağımda 🙏