Kbraisik 4.ay atagi baslamis, biraz uzun ve noluyoz ya dedirten bi atak. Cocuktan cocuga degisiyo 1haftada gecende var, 1bucuk ay süründürende, hic ataga girmeyende🤷 biraz kucak bagimliligi artar, sizden baska kimsede durmak istemez, uyumak istemez, hareketleri artar, donmeye baslamasi yakindir. O yüzden yuksekde birakmayin☺️ büyümek kolay iş değil.