Sürekli insanlar bebeklerinin normal olan hallerini anormalmiş gibi anlatıyor otizm mi 6 aylık oldu emeklemiyor normal mi
5 aylık bizimle sofrada oturmuyor diyecekler nerdeyse.
Lütfen insanlarin psikolojisini bozmayın
Rabbim tüm bebeklere sağlıklı güzel ömürler nasip etsin 🌸🥰