2 yaşımda bi oğlum var gün içinde neredeyse hiç bir şey yemiyor yemek olarak sadece market sütü içiyo çeşitli yemekler yapıyorum anlatıyorum yemek yaparken bana yardım ble ediyor beraber yaparsak belki yer diyorum ama yok sadece pilav süt abur cubur şeyler istiyo meyve yiyo onları vermesem yinede hiç bir şey yemiyo gören herkes çok küçük falan diyo çok üzülüyorum yaşıtlarına göre gerçekten çok küçük duruyor nasıl yemek yedirebilirim bilmiyorum çok üzülüyorum benim gibi bebeği hiç yemeyen varmı yada gün içinde neler yiyolar