aslknbk Kızımın bugun 2 aylık aşıları vardı malesef pişik oldugu doneme denk geldi. Saglik ocaginda 3 gun banyo yaptırmayın dediler. Bez degisiminde belden altini veya sadece bez bölgesini yıkasam sorun olurmu?
hatceninblog aslknbk 2 ay aşısı 2 bacak 1 koldan yapılıyor aşı yerlerine su değmemesi gerekiyor yikanmayacak dediyse yıkamayın, elinizi ıslatıp poposunun oralara sürebişirsiniz bence sonra da pişik kremi sürün geçer inşallah