GemlikZeytini bebeğime baskı ve stresle asla bir şey yaptırmam kendi üzerimde gereksiz bir stres var fakat o uyanık olduğunda sürekli o ne isterse onu yapıyoruz o sebeple sürekli yürümek istediği için yürüyoruz. Yemek istemezse yemez, bazen gülmek bile istemezse güldürmeye zorlamam onun da bir insan olduğunun farkındayım sadece sosyal medya yüzünden biraz gerginim her yer otizm postları ve videoları ile dolu olunca insan ister istemez bi düşünüyor