Kızlar merhaba 9 ay 8 günlük bebeğim ilk 45 gün kadar emzik emdi daha sonra bir anda bıraktı bugün emzik denedim tuttu ve emiyor (uyku aralarında) emzirdikten hemen sonra alıyo acaba alışığ uykusu bozulur mu uyumuyor sürekli meme istiyor diye çok istedim emzik vermek acaba hata mı yaptım dişleri de çıktı 4 tane sıkıntı olur mu tecrübelerinize ihtiyacım var bizim gibi emzik sonradan emip sıkıntı yaşadınız mı veya ne gibi faydaları oldu