clgnbayb123 10 aylık bebeğim bez değiştirmek işkence gibi oldu.Bezi görünce kaçıyor.Yere yatırmak imkansız zaten çeşitli nesnelerle dikkati çekiyorum ama bezi çıkardığım an kaçıyor.Bu durumu yaşayan var mı? Üst değiştirmede de aynı sorunumuz var.
KayraVeAnnesi_06 clgnbayb123 25 aylık hala aynıyız , sadece külot bez kullanmaya geçtim biraz olsun rahat ettim Cırtlı bezle daha çok mücadele ediyordum düzgün bağlamak için
momikaa clgnbayb123 21 aylık zar zor yani sürekli güreşiyoruz kavga kıyamet anca bez değişiyoruz tabi biraz düzeldi 🤏 eskiye göre sevdiği bir oyuncak verebilirsin eline ben başlarda öyle yapıyordum oyuncaklara ilgisi bitince telefon veriyordum 🥲 mecbur şarkı çizgi filmle falan altını anca bağlayabiliyorum
eozlem Bunlar her yaşta aynı herhalde 🤦 4 aylık oğlum menopozlu teyzeler gibi yanıyor elimde kıyafet görsün çığlık çığlığa bağırıyor. Bez değiştirmeye çalışıyorum götünün üstünde geri geri gidiyor 😂