Kızlar kızım 17 aylık. Gelişimsel olarak çok çok iyi. Ailelerimizden farklı şehirlerde yaşıyoruz. Ben ve babasından başka kimseyi görmedi diyebilirim. Eski evimizde komşuluk vs yoktu ve arkadaşımızda yok burada sürekli evimize gelip giden. Avmye parka her yere götürdük doğduğu andan itibaren ama çocuklar hariç kimseye yanaşmıyor. Yani evimize biri geldiyse yaklaşmaz ama korkmazda. Ama anlamsız bi şekilde erkeklerden çok korkuyor. Eşimin arkadaşı geldiğinde mesela 15 dk aralıksız ağladı sonra sakinleşip elinden muz bile yedi. Hemen alışıyo aslında ama insanlardan çekinmesini nasıl aşabiliriz?