Aşıdan olabilir bazı bebekler huzursuz olur ama siz yine de ateşine dikkat edin genelde aşıdan çıkmaz ateş. Çok hafif olabilir ölçün ara ara. Bizde geçen hafta olduk 6. Ay aşısını ilk gün huzursuz oldu ama ateşi çıkmadı. Bence normal huzursuz olduğu için mızmizlaniyor . Yinede ateşe dikkat etmek lazım. Geçmiş olsun