Merhaba anneler. Benim bebeğim 7küsür kilo (bu ay daha kontrole gitmedik de 7300 falandır) ortalama 69-70 cm. En son 4+ kullandım beden olarak. Elimde kalmadı 5 numara taktım. Aman aman büyük olmadı :) bi de lastikleri çok sıkıyor diye gevşetiyorum altını. Ben yanlış beden mi kullanıyorum yoksa bu bezin bedenleri ile üzerindeki kiloların hiç alakası mı yok 😅