reyhanaden Anneler selam Siemens ankastre fırın fotoğraf ekleyemiyorum markasıni yazıcam kullanan varmı aranızda hb557jyw5t bu narka
smnbr reyhanaden Solo ocaklı fırın kullanoyorum siemens Ocağı çok güzel Arçelik beko bunlara bin basar Fırın bana sanki geç ısıtıyo gibi geliyor ama bilemiyorum