Temizlikperisi
Çocukluğum harika geçti,köyde oturuyorduk çok işimiz vardı hayvan otlatir ,bahçeye gider, geceleri ailem ile Mısır tarlalarını beklemeye gider ,bazı geceler aydın döver mısır ayiklar ,toplu oturmalar yapar,gündüz okulda öğretmenlerim ile sevilen bir öğrenci olduğumu hisseder tüm arkadaşlarım ile anlaşır ,hep sorumluluk sahibi ama çok güvenilen bir çocuk olduğum için özgür bırakılan dini değerlere uygun yetiştirilen babane ,anane görmüş dede sevgisi yaşamış bayramların tadını çıkarın bir çocuktum çok oyuncağım yok maddi imkanlar kısıtlı ama her türlü şeyin kıymetli olduğu ahhh 90 lar annemle olduğum her vakit çok güzel benim için 🥳🎈❤️