NaimeYilmaz sophie aldım 4 aylıkken iyi ki almışım sürekli onu kullandık. Küçücük ellere göre yapmışlr kavraması çok kolay memnun kaldık. Küflenme problemi de yıkamaktan kaynaklanıyor. Firma yıkamayın silin diyor zaten. Ben de dşarda yere düştüğünde deliğini kapatarak yıkıyorum