Arkadaşlar bebek için rahat olması ve bizim açımızdan da kullanışlı rahat hafif bir araba arayışına girdim. Suan joie chrome kullanıyorum çok memnunum çif yon, bebek çok konforlu, sürüsü çok rahat.6 ay pusetle kullandım 7. Ayda oturma ünitesine geçtik ve bebek arabasıni oturma uniteisiyle beraber kapatıp bagaj koymak tam bir iskenceye donustu hem çok ağır hem tüm bagaji kaplıyor arabamiz suv olmasına rağmen 🤦🏼♀️ bu yüzden pratik bir arabaya ihtiyacım var