ecekarakaya Arkadaşlar kızım 6 aylık alttan bir diş gözüktü ikinci dişi şişti geceleri kıyametler kopuyor her yerde tetagil görüp duyuyorum instagramda öneren doktorlar falan var kullanıp memnun kalanlar var mı
alexab ecekarakaya ben 4 aylıktan başlamıştım ama bir türlü dişi çıkmamıştı. 12 aylıkken ilk dişi çıktı bir iki kere verdim sonra bıraktım ben çok etki ettiğini düşünmüyorum.
gzmmt ecekarakaya Kullanıyorum uzun süredir aman aman etki edyor diyemwm kısa süreli sakinlil yaratıyor. Uyku yapıyormuş çoğu bebeğe ben öyle bi etki görmedim
bakkalemzigi ecekarakaya tetagil kısa süre rahatlık veriyor bizde diş jeli çok iyi gelip rahatlatmıştı tabi çok önerilmiyorlar ama zorlu gecelerde rahatlasın diye bebeğim sürmüştüm
ecekarakaya alexab çok teşekkür ederim cevabınız için bu sıralar instagramda falan o kadar çok görmeye başladım ki ve herkes öve öve bitiremiyor gerçekten işe yarıyor mu merak ettim
tugcemomm @ecekarakaya bende merak ediyorum kızım 5,5 aylık alt damakları şişmiş kulağınıda tutup ağlıyor 🥹
ecekarakaya bakkalemzigi çok huzursuz oluyor ağlıyor sürekli uyuyamıyor o an insan iyi gelecek ne varsa kullanmak istiyor gerçekten sizin diş jeliniz hangisiydi
limonzeytinmom ecekarakaya büyük kızıma cok kullandım küçük kızım agır cıkarıyor dişleri kullanmıyorum 1 paketi zor bitirdik 🙄ben memnundum büyük kızımda baya kullandık zı dişler cıkana kadar. Günde 2 bazen maksimum 3 veriyordum o da akşam 18.00 den sonra.