Kızlar dün doğum yaptım 38 haftalık sezeryan 10 bucuktu doğum gerçekleşti saat 3 gibi hastane işitme testine getirim dedi götürdüler kaynanam onlar ben sezeryan olduğum için gidemedim ama ikisinden de kaldı yaziyo kagita çok tedirgin oldum ilk kızım ilk seyinde geçmişti aranızda böyle bı durum yaşayan varmı