Bebeğim 17 aylık bu aralar çok hırçın bu durumu yaşayan var mı istemediği bir şey olunca çok huysuzlanıyor ve bu ara kendi etrafında dönmeyi alışkanlık edindi endişelenmeye başladım otizm belirtisi olabilir mi (konuşmasında sıkıntı yok bilinçli olarak bir çok kelimeydi söylüyor seslere tepki veriyor