Benim oğlum 1 yaşında ve kucak asla sevmiyor. Kim olursa olsun anne , baba fark etmiyor. Bu durum beni üzüyor aslında bazen sarılmak kucaklamak istiyorum fakat oglum sevmiyor. Direk kucaktan atlamak istiyor…
Neden acaba ya? Var mı bu durum gibi yaşayan?