Brcbrc Eylül bebeklerinin şanssızlığı bütün kışı evde geçirdik 🤦🏼♀️ Deneme şansınız varsa bi arkadaşınızdan falan keşke deneyebilseniz almadan önce. Biz çok kullandık ama artık işime hiç yaramıyor 😓 benimki de kucak delisi ana kucağında bırakıp iş yapmam mümkün olmuyor yanında biri olsun da oyuncakla falan onu oyalasın istiyor. Titreşimi daha küçükken çok iyiydi onunla uykuya dalıyordu ama 3 aydan sonra onu da istemedi 😓 benimki kanguru da sevmiyor 😂 kabus gibi 😂 baby plus holiday var kangurum bir kere oturdu içinde de yemek yaptım. Alıştırmak için takıp evin içinde gezdiriyorum. Daha iş aşamasına pek geçemedim 🤦🏼♀️ Bumbo aldık biz mutfakta servisin üstünde onunla oturtuyorum oyuncak veriyorum eline en azındam yemek yapabiliyorum 🤷♀️