yesu benim oğlum 33+5te 2260 doğdu. Çok ağır kilo aldı maalesef, çok üzüyor bu durum insanı biliyorum. 9 aylık olacak 3 gün sonra 8 kiloya yaklaştık çok şükür o da ek gıda sayesinde. Ben sizin aylarda gece uzun uzun emziriyordum, gün içinde de çok sık meme teklif ediyordum. Ama prematüre olduğu için yavaş kilo alıyor bebişlerimiz canınızı sıkmayın, sağlığı yerinde olsun da büyüdükçe inşallah toparlarlar 🙏🏻 normal ayında doğan bebeklerle kıyas yapmayın hiç. Biz hala dışarı çıktığımızda ayını söylediğim zaman insanlar ay bu daha çok küçük sandım e bu çok minik çok küçük çok zayıf diyorlar. 🤷🏻♀️