lagerthaa Kızlar bebeğimin emziğini gün içinde arıtma suyuyla yıkıyorum ve birazcık da olsa emzikde kalıyor o su. Bir zararı olur mu bebeğim 2 buçuk aylık ?
cokbilmismom lagerthaa ne olabilir ki ben hep çeşme suyu ile temizliyorum biberon emzik çatal kaşığı tabağı
Tusa_ lagerthaa bişey olmaz ben hep normal muslukta yıkıyorum üstünde su kalıyo bişe olmuyo banyo yaptırırkende kafasına dökerken içiyo suyu 😂😂