mirooooo Merhaba kızlar bebişim kız bebek 3460 doğdu sarılıktan 3240 a düşmüştü şuan tam 9 aylık kilosu 7700 fakat moralim bozuluyor 3 aydır 200 er gram alıyor çoklu besin alerjisi vardı çoğu bitti sadece süt ve süt ürünleri kaldı kilo aldırmak için ne yapabilirim veya normalmi bilmiyorum doktorumuz az olduğunu söylüyor kafama çok takıyorum
demir0 mirooooo yani kilosu az olabilir benim bebeğimde 5 aydır almıyor çok çok az alıyor sürekli beslemekten çare üretmekten başka çaren yok
hellodad Alerji testi yaptırdınız mı mutlaka bi yerden kaçak vardır yoksa kilo alması gerekir bizimde çoklu alerjimiz hala devam ediyor
mirooooo hellodad deriden çıkmadı hiç bişey kanda cıkmıstı yumurtayı falan diğer besinleri yendik çünkü hiç bi belirti yok bi süt ve süt ürünleri kaldı geriye
babyys Benimde bebeğim 15 günde 150 gr alıyor 4,5 aylık şuan alerjisi olduğunu nasıl anladınız. Yani cildinde döküntü kızarıklık yok. Ama kilo alımı çok yavaş çok üzülüyorum güzel beslense bile resmen durdu kilo alımı.