serennx Selam kızlar taze anneyim 4 günlük 🙈 sağ göğüs ucum çıkık olmadığı için silikon kullanıyorum bu şekilde süt geliyor bebeğim emerken sizce iyi bişey mi kötü mü çevremde soracağım kimse de yok yardımcı olursanız çok sevinirim 🥹 https://hizliresim.com/hudeu8i
minikkurabiyee serennx öncelikle hayırlı olsun ilk zamanlar sütun koyu renkte gelmesi çok normal o süte kolostrum adı verilir çok faydalıdır ama sanki böyle katı gibi mi çözmedim sadece resimde net değil biberonda falan resim var mı