Bebeğim 10 ay 20 günlük memeye çok düşkün bir bebek. Doğduğundan beri sadece anne sütü ile büyüdü. Memeyi karnını doyurmak için değil artık geceleri alışkanlık haline geldi beni emzik gibi kullanmaya başladı. Artık tüm gece emdiği için sabah kahvaltı yapmak istemiyor ve ek gıdamızı etkiliyor bu durum hiç ek gıda istemiyor.
Saat 21:00 da gece uykusuna yatırdım. 22.16 2 kere uyandı. Kucağıma alıp sakinleştirip geri yatırdım şimdilik başarılı bakalım gece ne olacak 🥹