Arkadaşlar evde uyuturken zprlanmıyorum ama bir yere gittiğimde resmen bana eziyet ediyor ya. Annemde bendeki beşiğin aynısı var sırf nurada rahatlıkla uyusun diye aldık buraya geldim 2 günlüğüne yer yadırgıyor uykusu olduğu halde uyumuyor ev dışında hiç bir yerde uyumuyor cinnet geçiricem hiç bir yere gitmek istemiyorum ya nefret ettim bir yere gitmekten