askbebegimmbenim sendrom58 bugün bı kresle gorustum haftanın 5 günü 24 bin tl dedi fazla değil mi sizce yoksa normal mi
tubiiik_ sendrom58 suan aylık kreş 9,500 kırtasiye 7 bin verdim zamlı fiyatı henuz konuşulmadı servis yok
Zeynepefemm askbebegimmbenim ben şuan 18 bin₺ ödüyorum kreşe de bağlı tabi ama bence buyuk şehirdeyseniz normal
aslanmommy askbebegimmbenim insanlar çalıştığını kreşe versin istiyorlar… fiyatlara bak. Tekrar iş hayatına dönmek istiyorum ama bakıcı, kreş fiyatlarını görünce şok oluyorum ya resmen Umutlarım kırılıyor
askbebegimmbenim Zeynepefemm büyük şehir ve en güzel avantajı oturduğum dairenin yanında sabah 8 9 akşam üzeri 6 gibiymis ama çok uzun ben yarım gün için düşündüm. Birde 14 aylık sosyalleşmesi için istiyorum aslında
Annesininkuzusu-19 Ben henüz vermiyorum ama şöyle bir fiyat araştırması yaptığımda 24-35 arası :( tam gün
askbebegimmbenim aslanmommy evet ya bı asgari ücretten fazla nerdeyse ben çalışmıyorum ama sosyallessin diye istedim tam gün değil yarım gün bakalım bide onun için konuşacağım. Çok yüksek geldi fiyat bana bilmiyorum
Selimselim Bugün bir kreşe oğlumun kaydını yaptırdık.Küçük bir şehir, aylık 18 bin, kırtasiye ücreti yok.
Fidelcee Ben krese seneye vereceğim ama vermeyi düşündüğüm kreş şu an 17 bin istiyor . Yılbaşından sonra zam gelecekti ne oldu bilmiyorum . Asgari ücrete sabitlerler herhalde
Zeynepefemm askbebegimmbenim ay evet sizinkisi çok küçükmüş bence hiç göndermeyin ama illa göndereceğim diyorsanız yarım gün olsun henüz kendini ifade edmiyorken akşama kadar orada olması doğru değil
askbebegimmbenim Zeynepefemm ya içim el vermiyor ama konuşmuyor sürekli evde parka götürmeye başladım babası ve ben dışında kimse yok biraz akranlarıyla beebaer vakit geçirsin istiyorum ama çok kararsızım küçük olduğu için
Asel20 5 yaşındaki kızım İstanbulda bir kreşe gidiyor öğlen 12 giriş 4 çıkış kırtasiye masrafı 3 bin tuttu aylık ücret 650 tl
Deletedmom_215 Konuştuğum kreş ocaktan önce 15 bin demişti suan 20ye yakındır sanırım. Ben yazın göndereceğim.