defnemiraybebek aslında dilden ziyade iletişime oldu. Yani zaten konuşmaya çok istekli ve çok kelimesi olan bi bebekti. Orda birlikte oyun oynamayı, kendi akranlarını görmeyi sevdi. Çocuklar çok büyüklerin yanında kalıp çocuk görmediğinde değişiyorlar çok. şuan grupta tek konuşan benim ki. Oda bana zor oluyor ihtşyaç duymuyor şuan konuşmaya. Bu biraz yoruyor şuan. Ama öğretmeni çok şey kattı diline. İyi bit eğitimci diyebilirim