Sedefbxl Kızlar yenı dogum yaptım bes gun oldu nasıl usuttuysem grıp olmusum basım catlıyo emzırırken ılac kullanılırmı nasıl ıyılesırım ne olur bı akıl verın
Ogze Sedefbxl doktorunuza danisin. Bol bol emzirin eger emziriyorsaniz. Maske takmadan bebege yaklasmayin. Gecmis olsun.
ikos58 Sedefbxl bende bır haftdır hastayım aynı zamanda astımım da var. Her ıkısı ıcınde ılac kullanıyorum grıp ıcınde aferın sınus ıcıyorm antıbıyotık olmadıgı surece bebege pek etkısı yok