Kızlar bebeğim 11 aylık ve çok güzel şekilde ek gıda yiyordu ama şu son 2 haftadır ne versem red ediyoruz sadece anne sütü istiyor her yolu denedim hiç bir sekilde bizim verdiğimiz yemeği kabul etmiyor blw yöntemi ile sadece meyve yemeyi kabul ediyor kendiside çorba veya sulu yemek tarzi şeyleri zaten yiyemez ne yapıcagimi şaşırmış durumdayım resmen aç şekilde günleri kapatıyor aranızda bu durumu yaşayan varmı nasıl çözüm buldunuz nasıl atlattınız bu durumu