Merha kızlar,
Benim bebeğim 15,5 aylık. 5. Ayına kadar gazlı bebek sıkıntısı çektik zaten. Bir şekilde 11. Ayına kadar ayakta sallamadım ama ya hep memede ya da kucakta gezinerek uyurdu yani destekli. Desteksiz uykuya ben inanmıyorum da bu arada 😕bence her bebek belli bir aya gelene kadar destek istiyor.(eğitim verip başarılı olan annelere, yapabilene de helal olsun diyorum tabii) 11. ayında işe başladım bu yüzden de ayakta sallama başladı ama çok hafif bir sallamayla bile uykusu varsa uyuyor. Bu arada gece boyunca aynı desteği aramıyor (genelde emiyor uyuyor. 3-4 gündür artık anlar diye kendi kendime anlayabileceği cinsten masallar uydurup saçını okşuyorum ama yine de sallamadan uyutamıyorum. Bu arada sırtını kaşıyamıyorum gıdıklanıyo, popoya pış pış pat pattan hiç hoşlanmaz. Sadece ellerimizi birleştiririz o da sürekli hareket halinde 😂 yani böyle olunca uyumasına kendisi yardımcı olmamı engelliyor diyebiliriz. 😂Kısacası sizce acele mi ediyorum? :) anlayıp kendi kendine uyuyabileceği zaman dilimi ne zaman olabilir tahmini? Ne zaman sallamayı bıraktıracağım ve bu şekilde olan anneler var mı, bana fikir verebilecek ? Şunu dene bunu dene gibi.