bebemiz öncelikle güvenilir birisini bulursanız çok zorlanmazsınız. Ben 6 aylıktan başladım Şuan 1 yaşında Allah’a şükürler olsun bakıcımız çok çok güzel ilgileniyor kızımla zaten kızım onu da çok seviyor o kapıdan çıktığında evine gitmek için arkasından ağlıyor gitmesin diye. Güvenilir insaniyetli birisi olduktan sonra o anne , anneanne güvenini hissettiriyor. Etrafınıza sorarsınız velilerinize falan benim velim önermişti daha öncesinde tecrübeli bu da çok çok önemli.