etuerk seymabalkan normal daha anne karnında sanıyor kendini bol bol uyandırıp emzirin ki şekeri düşmesin sarılık olmasın
mami68 seymabalkan normal bide kilolu bebekse daha şiş olur nasıl açsın Kızım doğar doğmaz açmıştı çok şaşırdım bende normalde zorlanır bebekler daha ilk zaman