tugceeeer 13 bucuk aylık bir oğlum var son 3 haftadır çok huysuz. Dogdugundan beri uykuda sıkıntı yaşadık ama hiç bu son 3 hafta gibi olmamıştı. Gece kaçta yatarsa yatsın 12:30-1:00 arası ağlayarak uyanıyor ve 4 bazen 5 e kadar uyanık. Ne istediğini de anlayamıyoruz, sürekli bir ağlama söylenme hali emziriyorum normalde emince rahatlar artık o da olmuyor. Gece uykumuz hıc yok yani. Var mı sizde böyle bir şey yaşayan ya da bir fikri tavsiyesi olan
yavrupotuncek tugceeeer aynı aydayiz ve aynı sorun sabaha kadar kırk kere uyaniyo hatta şu şekil uyuyo yarım saat uyur uyanır ağlar geri dalar on dk sonra yine ağlar uyur bir saat sonra bidaha ağlar artık sinir krizi geçiriyorum yeni doğan bebeklerden kat kat beter olduk
tugceeeer bisenakillisinzaten bende öyle düşünüp tedbir amaçlı 2 gecedir tetagil verip yatırıyorum, ama görünürde hiç bir diş emaresi yok ateş vs yok gün içinde de gayet normal her şey
Melisayda @tugceeeer ay bizde öyleyiz uyuduğundan beri 15 dakikaya bir uyaniyor uyuyamiyorum da acaip yoruluyorum gece olunca. 3 dişi aynı anda geliyor ondandır diye düşünüyorum (13 ay 22 günlük)
tugceeeer Bizim üst azı dişleri çıktı, biraz ondan biraz atak döbeminden kaynaklı diye düşündüm bende. Şimdide influenza olduk tüm aile, 4 gündür ateşi çıkacak diye uyuyamıyprum hiç bakalım iniallah çarçabuk geçer