Tusa_ ver babasina, vur kafayi yat. Ufakken ben emzirirdim, gazini esim cikarirdi. Ben yikardim o giydirirdi. Ek gida zamanlari tadimlarda esim kendine guvenemedi ama ilerleyen zamanlarinda kahvaltiyi hazirladi ben uyudum, hazir sofraya kalktim. Sabahtan evde olmadigi gunlerde aksamustu isten sonra alir bi yarim saat 1 saat karni tok, alti temizken gezdirir, hava aldirir getirirdi. Hala daha ayni duzen devam ediyo şükür ☺️ yapamaz edemez demeyin. Hic olmazsa kitap okur. Nasil oyalayabilcegini bi kac sefer gosterin gerisini hallederler. Baba cocuk basbasa zamanina da ihtiyaç var.